Οι παραγωγοί μπύρας στην Ευρωπαϊκή Ένωση εκφράζουν ανησυχίες για τη "διαφορετική μεταχείριση που υφίστανται όσον αφορά τους νέους κανονισμούς" σχετικά με τα απόβλητα συσκευασίας σε σχέση με τους οινοπαραγωγούς. Καθώς η ΕΕ συζητά τους κανόνες για τη μείωση των αποβλήτων συσκευασίας, οι ζυθοποιοί εκφράζουν την άποψή ότι οι εξαιρέσεις που παραχωρούνται στους οινοπαραγωγούς δημιουργούν ανισότητα και πιθανώς παραβιάζουν τους νόμους. Η Brewers of Europe, εμπορική ένωση των ζυθοποιών, υπογραμμίζει ότι αν οι στόχοι και οι απαιτήσεις για την επαναχρησιμοποίηση ισχύσουν για τη μπύρα, πρέπει επίσης να ισχύουν για όλα τα αλκοολούχα ποτά. Εν τω μεταξύ, ο επικεφαλής της ευρωπαϊκής ένωσης οινοπαραγωγών, Ignacio Sánchez Recarte, απορρίπτει τις ανησυχίες των ζυθοποιών, τονίζοντας τις διαφορετικές χαρακτηριστικές πτυχές των δύο αγορών.